När vi har granskat servicerapporten tilldelas ni ett RMA-nummer och blir underrättade via e-post. RMA-nummer ska alltid tydligt anges på inskickat gods.
OBS! Utan RMA-nummer hamnar produkten sist i kön och ses över i mån av tid.
För att serviceärendet ska kunna hanteras korrekt är det viktigt att formuläret blir i fyllt på rätt sätt.
Vänligen läs nedanstående information innan ni fyller i servicerapporten.
Giltighetstid på RMA-nummer: Garanti: Vid garantianspråk ska inköpsbevis bifogas. Kunden står för frakten till oss. Vi står för frakten till kunden. I övrigt hänvisas till leveransvillkor enligt LLB2003ÅF. |
| Servicehantering: Vi testar produkten enligt den angivna fel beskrivningen och den ska klart beskriva hur felet yttrar sig. För felfria produkter som inskickas, eller för produkter vars fel uppkommit genom uppenbar brist vid hantering eller en direkt felaktig användning, debiteras undersökningsavgift respektive serviceavgift och returfrakt. Garanti på utförda reparationer: Frakt till Audiovision AB: Retur av servad produkt:
Undersökningsavgift: Serviceavgift: 476:-/595:- exkl/inkl.moms per påbörjad halvtimme. Kontaktuppgifter: |
*-Märkta fält är obligatoriska
OBS! En RMA-ansökan per produkt